17.3.09

sol och disney channel

Idag har solen varit framme, så jäkla skönt att se den igen. Fick lite extra energi så städade lägenheten, det behövdes. 

Fick ett brev från min moster idag, hon jobbar på Buena Vista International och nu sökte de en person till internship på Disney Channel i London och hon undrade om jag var intresserad av den platsen. Detta kom lite plötsligt måste jag säga... fattade inte riktigt vad "tjänsten" innebar heller, men något med TV och kampanjer, får ringa henne och höra efter lite mer. Björn du kan väl jobba med ljus i London i så fall, köra lite britt-pop konserter? (Hoppas du inte läser det här på vägen hem så att jag hinner berätta det först...). Ja det kanske kunde vara kul. Skriva ex-jobb och sen flytta till London, hmm.


peace


1 kommentar:

Anonym sa...

JA! fy fan va nice! Sen kommer jag och hälsar på:)