5.5.09

time passing by

Oj vad tiden går, inte bloggat på länge nu. I helgen så gick flyttlasset från Borlänge till Göteborg, fruktansvärt dyrt att flytta, hyra lastbil plus bensin 90 mil ja så nu är man redan pank, yes! Kanske ska börja jobba som servitris och hoppas på att jag har lika tur som hon som fick en porsche eller vad det nu var för bil i dricks. Då kan jag sälja den och leva som en normal människa.

Idag har vi varit och storhandlat så vi får mat i oss i alla fall haha nä nu ska jag sluta vara så negativ. Till något roligt, i helgen ska vi ut till Brännö och grilla med Björns kompisar och så ska vi förhoppningsvis segla lite med :) Hoppas det blir lika fint väder som nu i helgen! 

På torsdag ska jag på lunch med Lars och Liv, Lars som jag var på möte med i Stockholm. Efter lunch ska vi på möte på Lindex, kul kul :) Nu har jag i alla fall lite material att gå igenom tills dess det känns bra! 

Solen skiner i Kortedala


peace

Inga kommentarer: