6.2.07

aivy - we like

oh god, i want to go back, hmm kanske kan åka i mars om jag hinner med skolan och jobb o allt vad det är... barcelona i miss.

kineserna som varit borta länge nu har återvänt och ja dom hade varit i spanien. bra för dom.

jag är sjuk, ja det är synd om mig... alla är typ sjuka nu... idag hade vi labb och skulle fixa två bilder, bättre vit o svartbalans osv... skoj skoj men va så satans trött, men ika o ja gick o drack kaffe i en halvtimme så blev vi lite piggare sen haha, flummiga labbar det där alltså, i hade 2 timmar på oss att fixa bilderna, mm det tog mig ungefär en halvtimme sen va ja klar... haha skönt det iaf så det inte var på andra hållet.


förra torsdagen var det kåren... tjocksteffe var snorfull hahahahaha, sjukt kul! eller ja alla var väl rätt fulla egentligen... förra tisdagen skulle tessan och jag smaka på vår nyinköpta vodka... smaka alltså.... nej men en halv flaska vodka och 3 flaskor vin senare.... eh ja... fick god hjälp av fransarna med så vi drack ju iaf inte allt själva haha men ja det var en tisdag... gott!!!


imorgon är jag ledig, då ska jag sova och bli frisk hela dagen!

Inga kommentarer: