19.2.07

Lisa och Johanna - drama queens haha

kna:s singlarnas singlar - javisst! klagat på att vi varit singlar såå länge, mm sen har både träffat karl (ja lisa iaf jag håller mig till lammkött!) ja då klagar vi på det illa kvickt haha - aldrig nöjda... suck vi är för spoiled eller hmm hittar inte ordet jag söker... jaja iaf så skrattade vi åt varandra idag när vi kom på vad vi sysslade med... lisas karl ska ut o leka krig i afghanistan i 7 månader med vår kompis kenny - kenny please stay home - så det var väl hennes problem mest och att han var för bra haha. mitt problem är bara att jag suger på förhållanden (om man kan kalla det förhållande???) kanske världens sämsta flickvän, eller ja pierre ville ju ha en flickvän som är/var som jag. - johanna du är helt perfekt, så vill jag att min flickvän ska vara. hahaha så sööt! men det var länge sen han rabblade ur sig det! Pierre i miss you, har ju inte sett honom sen innan sommaren och vi som brukade hänga typ jämt, nej inte typ snarare verkligen jämt, på den gamla goda tiden i kna... buhu...

the fist generation - mm det var det hela helgen kretsade kring hahah det enda vi pratade om - ja faktiskt - tessan och jag bakade pizza åt oss och siff och guillome. sååå god blev det mkt bättre än capris haha! sen hängde vi på flamingo och cp:ade oss där och sen of course mcdonalds med - mcfist - jaha...

på bilden är det kenny, lisa och jag, precis när jag kom hem från Grekland i sommras/höstas if you want to know! man får ju visa trollen man talar om... eh? hahahahaha

ok bye bye then

1 kommentar:

Tessan sa...

Men Johanna, vi kan va tillsammans ist, så kan vi vara värdelösa ihop i vårt förhållande! Plocka ihop dina grejer & pallra dig över till mitt hus nu! Jag har en stor & skön säng. Haha!

Jag vill ha ett berg med nachochips & ost... (skämsgubbe)

Puss!