13.2.07

dont wanna

jag hatar kineserna i mitt kök, dom skriver till oss clean up after your party, gör det själva då efter era "fester", golvet och diskhon är så äckliga, kan dom inte bara åka nu... i ate.

idag ska jag jobba, nej jag vill inte det... jag vill bara chilla och inte göra någonting för en gångs skull... kollade schemat för mars, undrar just om min chef här fattar att jag går i skolan???? jag står uppsatt på 3-4 dagar varje vecka i mars, eh nej det går verkligen inte, suck.

igår åt jag såååå god potatisgratäng som siff och guillome hade gjort, oh god so delicious, va nog den godaste potatisgratäng jag ätit faktiskt haha. jag vill åka hem o äta mammas mat och så vill jag att all satans snö försvinner och att det blir varmt igen, hatar det här. okej haha positivaste bloggen här... haha ja ja så är det. mm om man skulle gå till jobbet då...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kineserna är allergiska mot er rök ju, har ni inte förstått de än?
jag tog kort på din fina present jag fick. wiee. så sött

Tessan sa...

Min läpp... Snyft!