15.2.07

vin?

hmm ska man dricka lite vin ikväll kanske? är ju ändå torsdag... tjocksteffes kompisar har kommit och hälsat på idag, så det är ju en anledning haha, dom har ju druckit hela dagen så...

siff, guillome och jag skulle laga mat, då blev det kinesinvasion i köket ja 6 stycken, jag hann bli klar med min mat och flydde och lämnade fransarna åt sitt öde haha, kineserna firar sitt nyår snart tror jag så de är väl i full gång med firandet...suck eller ja kul för dom, mindre kul för oss, linnea o jag städade precis upp köket eftersom ingen har satt upp sig på den här veckan och sen då såklart ska kineserna ha storkok....TACK! kommer vara skitigt som fan igen ikväll... i die!

idag ringde israel, jag blev gladast=) saknar honom som fan, ska bli kul och komma hem till påsk och hänga lite med honom! och karolina saknar jag med... saknar alla ju!!! i sommar blir det kna-häng för hela slanten, back to jc och jc-johanna igen hahahaha, hmm småtjejerna har väl iofs blivit stora nu och slutat kalla mig för det, förrutom när de är fulla haha! ja....

ska prata med tessan nu om vinet... hmm...

Inga kommentarer: