28.2.07

Vivaldi - Four Seasons

Måste säga att Våren är min favorit av Vivaldis Fyra Årstider!
Ja jag sitter ensam på mitt rum och lyssnar på klassisk musik, nej msn fungerar inte... haha!

Käkade lunch med Björn, Tobias och Christofer idag på Kompis, javisst varma mackor såklart! Sen gick vi en liten shoppingrunda, Björn köpte jeans och jag ett bälte... sen var vi så illa tvungna att köpa lite kurslitteratur med... suck.

Ikväll blir det vin med fransarna skulle jag tro, Guillome är och åker skidor idag så han vill säkert ha lite after ski och Siff brukar ju inte tacka nej till vin så, lätt match där! Till helgen vill Guillome ha drinking competition, han tror att han med sitt franska blod kan slå de svenska vikingarna, pöh!

Nä men om jag skulle återgå till Vivaldi och ingenting!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det va en trevlig lunch idag. Å gott som vanligt på [kompis]. :D

Anonym sa...

PÖH! vikingarna slår allt! spöa skiten ut fransdjävlarna! drick för mig o tess me =D