25.2.09

lång dag

Idag klev jag upp ur sängen exakt klockan 06.00. Det är alldeles för tidigt för mig. Jag har varit ett vrak hela dagen. Först var jag i skolan fram till klockan 11 och arbetade med kampanjen för Echo Travel. Klockan 11 var det dags att gå till frisören (som rånade mig!) sen hem och äta lunch och sen sov jag middag, det var behövligt. Sen då. Jo sen gick jag och tränade med Anna i 2 timmar, vi var mycket effektiva, först trappmaskin i 17 minuter sen löpband i 40 minuter, sen mage, rumpa och lite sånt med boll. Sen avslutade vi med 5 minuters skakande på någon maskin som man bara står still på och så sköter den resten, man ska tydligen bli "fast" av den, om fläsket skakade haha hela jag skakade, den var rolig mer av den!

Nu ska jag skära fruktsallad och gosa ner mig med en filt i soffan och kolla på efterlyst. Sen ja sen ska jag sova!


peace

Inga kommentarer: