19.2.09

tingeling

Jag klippte sönder en papperspåse från make-up store, hade en bra tanke till designuppgiften, resultatet blev en katastrof. Det är inte så lätt att vika en påse som man kan tro. Aja den blev för stor ändå så måste göra om det igen... bytte i alla fall "handtag" på den, till fin fina sidenband! 

En annan grej som vi ska ha delredovisning på imorgon är en affisch åt Högskolan Dalarna med deras slogan "Du försvinner inte i mängden", och gissa vad??? Dalahästen måste vara med, NO SHIT!! Jag hatar hästfan, om de inte hade varit så dyra så hade jag köpt en och eldat upp. Oooooh vad sägs om att lämna Gävlebocken ifred nästa jul och bränna ner Dalahästen i Avesta istället och när vi är igång så sågar vi lite på Skåne med, Danmark kan behöva öka på sin folkmängd lite.

Ser på vädret nu, -35 grader har stackarna i norr. Jag hade dött. 




peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är så jävla rolig johny. *fnissar för mig själv*

Anonym sa...

haha jobbigt att hästen är i betong bara ;)