9.2.09

sun is shining

Solen har hittat tillbaka till Dalarna, det verkar vara något med måndagar som gör att solen tittar fram. Förra måndagen var det med sol, då satt jag dock på en buss till Stockholm för att sedan åka till Finland som ni vet, så då fick man inte njuta av den på samma sätt. Idag har jag i alla fall fått mig en promenad fram och tillbaka till högskolan, alltid något. Ska se om Björn är sugen på en promenad sen när han kommer hem.

Den här veckan har jag två hemtentor som ska in, den ena är nästan klar, sen är det en massa designuppgifter som ska påbörjas med, men det blir kul. Ska bland annat göra en redesign på valfri årsredovisning, förpackningsdesign till olja och vinäger, typsnittsbok m.m. 

Nu ska jag ringa Niklas igen och tvinga honom ge mig ett jobb!


peace

Inga kommentarer: