18.2.09

snöhelvete

Om jag fick önska mig en enda sak just nu, jaa då skulle det vara att all satans snö försvann och att Sverige hamnade ett par breddgrader nedåt. Norrland kunde ha kvar alla årstider så kunde de som vill ha snö, slask, regn you name it flytta dit om de saknade det. Resten av Sverige skulle vara soligt och fint. Herre gud vad Svenskarna skulle blomma upp, kanske rent utav blir en chock bland folket... Om jag är trött på vädret? JA.
Jag orkar inte gå och vara trött hela tiden, tycker allt är en satans kraftansträngning när det egentligen bara handlar om att till exempel gå och handla frukost. Jag vill ha värme och sol och vara pigg och glad. Måste jag emigrera? 

Haha bilden, Johanna ser ledsen ut för hon lever i Sverige med skitväder


peace

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin bild igen, häftigt "svarta" ögon.