22.8.09

check

Inledning, metod, resultat är nu färdigskrivet. Teorin i stort sett klar och imorgon ska jag skriva analys och diskussion, det går ju som på räls det här! Fast jag tycker det är lite svårt måste jag erkänna, för jag har ju ingen att diskutera med när det är något man undrar över, så Denisa jag ringer dig nog någon dag snart! :) Ska bli kul och redovisa ex-jobbet med, det är nog det jag ser mest fram emot.

Ikväll skulle vi egentligen ha gått på 25-årskalas/inflyttningsfest men vi är så panka så det fick bli inställt :( Sen behöver min hjärna fungera imorgon med så. Men fasen lite vin hade varit såå gott. Det blir det första jag ska köpa för lönen på tisdag hehe det låter ju bra...kan hänga där på dörren klockan 10 med alkisarna och sedan styra benen mot Masi hyllan medan de andra viker av mot Explorer och Jeltsin alternativen... En till bra sak med hösten är att man kan börja dricka rödvin igen, på sommaren blir det mest vitt och rosé för min del. Nu blir det linssoppa haha!

peace

1 kommentar:

Anonym sa...

bara o höra av dig gumman!!=) ill be waiting=) bra att det går framåt!!=) synd att jag inte kan se din redovisning för den kmr va grym!=) i just know it!!=)pusspuss