9.8.09

sicko

Har varit/är sjuk. Var hemma från jobbet 5 dagar och skulle nog stannat hemma en till. Var helt död på jobbet idag och när jag kom hem stupade jag i soffan. Sen fick jag risotto och blev nästan till människa igen. Varför är det alltid så att man går tillbaka till jobbet för tidigt när man har varit sjuk, man borde ju lära sig någon gång. För mig är det i alla fall så att jag blir så fruktansvärt rastlös av att bara ligga och glo på tv hela dagarna och inte orka/kunna göra något annat. Björn har/är också sjuk så jag hade sällskap i alla fall. Nu hoppas vi i alla fall att vi ska bli friska och krya till Way out west i helgen!! Ska bli så kul och så kommer Christofer och Anna med :)

För en vecka sedan var vi ute i Torslanda och spelade dubbel mot Eva-Lena och Mats. Vi åkte på pisk med 6-2, 6-2. Som tur är så är jag ingen dålig förlorare (till skillnad från vissa andra...:)) Funderar på att ta några tennislektioner i höst så man får in grunderna lite bättre eller ja över huvudet taget haha!

peace

Inga kommentarer: