12.8.09

sleeping beauty


Så här ser jag ut när jag sover, eller ja jag har ju inte benen uppdragna sådär men armarna har jag över huvudet och rakt ut eller rätt över ansiktet. Mycket komfortabelt, för mig. Björn däremot får en mycket liten yta att sova på. Så det första vi ska köpa till den nya lägenheten är en större säng, det skall bli skönt efter snart 2 års delande på 120 cm!

Idag ska jag storstäda och tvätta, not so much fun men nödvändigt dessvärre. I vår nya lägenhet så finns det tvättmaskin och turktumlare (haha såg att jag stavade fel nu men det va så roligt så det får stå kvar men det jag menar är så klart torktumlare!) så jäkla skönt. Har ju en egen tvättmaskin men badrummet här i Kortedala är för litet för att den skall få plats så den står nere i förrådet och gör ingen nytta alls.

Verkar som att det blir regn på lördag, kanske borde införskaffa mig ett par gummistövlar för det blev rätt lerigt förra året på Way out west efter regnet hade öst ner. Gjorde lite research på gummistövlar igår, gud vad dyrt det var men jag hittade ett par coola billiga på Din Sko för 299:- men jag hoppas jag slipper köpa och att det blir fint väder istället!


peace

1 kommentar:

ika sa...

turktumlare = dagens bästa!