11.8.09

vän med en bok

Det gäller att göra sig vän med böckerna innan man börjar skriva ex-jobbsrapporten. Jag gjorde så här för att de skulle känna sig lite uppskattade!

Så nu hoppas jag de ger mig lite uppskattning...

Jag är ledig idag och Björn jobbar, ombytta roller. Jag vill i och med detta varna bland annat Anna och Christofer och alla andra som ska gå på Way out west i helgen om att Björn oavbrutet kommer att visa och förklara ingående hur han och grabbarna på Spectra gjorde när det satte upp all miljöbelysning i Slottsskogen för Way out west. Björn jag ska lyssna på dig, första gången...

peace

2 kommentarer:

Christofer sa...

Jag tror det är väldigt intressant att lyssna på ... men som du säger kanske det räcker med en gång. Hehe
Nu är det fan nedräkning på allvar!! SEE U SOON

Jonte sa...

Tjena!
Vad är det för böcker du har där? *nyfiken* :)
Lycka till med exjobbet!