11.4.07

borlänge - what the fuck

vad fan gör jag i borlänge egentligen?
hahahah tråkigare och fulare stad får man leta efter. har suttit och tänkt på det nu en stund och kan inte annat än att skratta åt hela skiten så hahahahahahahahahahahahaha och en stor suck.
bor i ett dårhus,
går i en klass som består av enbart miffon (nej björn inte du, denisa, ika, tobbe o chris men de andra JA! dom 30 andra). fattar inte vad en del gör där över huvudet taget, det är en designutbildning inte bondutbildning, sluta använd gummistövlar för fan!

imorgon ska jag och mina snygga och roliga kompisar här nere gå på mezzo - javisst en CHAMPAGNE-BAR (finns det ens champagne i borlänge???) och dricka massa champagne och äta jordgubbar med choklad och dryga oss med alla brats haha=) jag längtar!

på fredag blir det Lund, javisst en RIKTIG studentstad, träffa emelie och johanna, johanna kommer inflygandes från bryssel eller vart det nu va hon va haha! kanske blir det en favorit i repris... eller nää hoppas inte det för jag tror visst någon var för full sist.... eller nej pröva alla...

påskhelgen var vi hemma hos pierre och andreas och myste, några bilder i förra inlägget. allt var som förr i tiden fan va kul de va o träffa pierre igen, typiskt att vi aldrig kan befinna oss på samma ställe i mer än en månad ungefär sen drar antingen han eller jag iväg någonstans, nu efter sommaren åker han med militären runt världen och arbetar som livvakt åt någon högt uppsatt militärsnubbe, kul för honom mindre kul för mig. och på tal om militären... igår åkte kenny ner med sin styrka till afghanistan, låt allt gå bra please...

och snälla låt alla fransmän försvinna från sverige, iaf från borlänge.
och en sak till, vad fan är det med satans tunabyggen, måste man bo där i sitt hela jävla liv nu eller????? idioter... och inte finns det några fina lägenheter i borlänge heller, eller jo den 6:an i centrum, men nej den gick ju inte att söka för du är redan tilldelad en bostad, jaha det är jag, no shit sherlock!

lika bra att sluta nu innan jag blir tokig... over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

men för fan, flytta hit igen dåååå gå på hyper island eller nåt, bättre än borlänge hahahha, ses ikväll;)

Anonym sa...

Vadå prata skit om vackra borlänge :P hehe Å vem behöver skumpa när det finns vatten från dalälven :P

Anonym sa...

johanna, säger bara tur du har familjen som håller humöret uppe i borlänge iaf =)
fast fan, det är tre år. sen är du friii som en fååågel. haha fängelse? nejrå.
peace!
sova nu, ses om en vecka