6.4.07

hemma

såå då var man hemma igen... igår träffade jag massa av mina goa kompisar på stan, jerry satt och solade vid fisken , israel var ute och bakfyllepromenerade, lisa var ute på stan med sin mamma och jc-gänget var på jc och jobbade såklart! jag gick med ivana och glodde på folk och träffade alla man saknar! imorgon blir det träffa pierre, andreas, klas, adam och kenny med!!!!

idag har jag inte gjort ett skit, eller jo jag har åkt inlines (7 km) dåligt där men pallade inte mer hahah min kondition är inte vad den har varit... undar just varför hmm.... ska ge mig ut igen imorgon, måste få ordning på det här... sen ville niklas ut och åka med mig nu när ja e hemma med, och han hade jag fan svårt att hinna med även när jag var fit.... hur ska det gå...hahaha

ikväll vet jag inte om jag ska orka mig in till stan eller inte... nivå o träffa folk... men fuck im tired... sen e jag inte rolig alls, vet inte vad det är med mig, eller jo det vet jag och kan inte det bara gå över någon gång, kan han inte bara åka hem till frankrike, då skulle alla mina problem vara borta... nästan.

nu kom min moster och morbror... vilket betyder att jag måste gå upp och vara överklasstrevlig... how fun... nä men dom är snälla, men orka liksom...

haha förresten så lagade pappa och jag mat idag... haha ja det var ju en upplevelse, båda lika idiotdåliga på att laga mat men vi fick till slut ihop en kycklinggryta hahaha och det var gott, faktiskt. detta betyder dock inte att jag kommer laga ordentlig mat när ja kommer tillbaka till locus haha!

ska ja åka eller inte? hmm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tsss du snakakr! klart du ska göra mig en jättegod kycklinggryta som tack för hjälpen med din blomma ;D

Anonym sa...

Haha jag håller med tjocksteffe!
träna nu dom här tre veckorna så äru en mästerkock sen