15.4.07

och där satt martin

Lund:
alltså det är inte några studenter.
kom till Lund strax efter fyra, Johanna, Poyan o hans brorsa mötte mig på stationen, vi åkte hem till emelie och poyan och chillade lite en stund innan vi skulle på sittningen. sittningen var på hallands nation och vi kom dit efter vad som skulle kunna vara världshistoriens snabbaste och farligaste taxiresa... ja en turk som trodde han var formel-1 förare... oh god! haha verkligen håll i hatten!

i lördags satt vi i Botaniska Trädgården tillsammans med ungefär 3000 andra studenter, skojar inte, det var hur nice väder som helst och hur mycket folk som helst! och där satt martin... martin min lilla sommarfling x2 sommrar...
sen gick vi in till stan och käkade italienskt.
kvällen blev lugn vi spelade vem vill bli miljonär på xbox, ja i kanske 5 timmar... vi blev lite besatta skulle man kunna säga.., 3 miljoners frågan var inte att leka med kan jag lova, när klockan var runt 02 så hade vi fått börja om från fråga 1 x antal gånger och det slutade med att vi googlade fram svaret på sista frågan *skämsgubbe*... haha! men inte hände det något särskilt när man vann... mest besvikna gick vi i alla fall och la oss.

Lund är Lund, det är nice, Lund har Subway, det är gott!

På fredag ska jag åka tillbaka till Borlänge men innan dess ska jag hänga en massa med Pierre=) och dom andra med såklart! ska försöka övertala iaf Pierre att komma upp och hälsa på mig i maj, hur ska jag annars klara mig enda till juni??

Måste även tilläga att jag saknar min borlänge-familj, men på fredag ses vi och då fyller tjocksteffe år med!!! Vår minsting, hahaha, blir 21!

ps. jag hoppas att min blomma lever.ds

ps.2. jag hoppas att locus står kvar.ds.2.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lillskiten tjocksteffe blir ju rena rama mannen!
fitta vad trött jag är märker jag nu.

Anonym sa...

Ja jävlar din blomma ja.. nog bäst jag ställer in den hos steffe igen... :/ Men låter som om du har haft det gött!

Å vi saknar dig med :D