19.4.07

can i stay? pretty pretty please!

Imorgon måste jag åka tillbaka till Borlänge... men jag vill inte, har typ panikångest över det... Hur ska det gå, vill aldrig mer se honom... Men jag får väl bita ihop i 7 veckor eller vad det kan vara, wish me luck...

Ska dock bli nice och träffa la familia, men måste göra er lite besvikna nu tyvärr, kan inte festa på lördag för ska jobba på söndag nu också, eller ja lite vin kan man ju alltid få i sig, men mongo får vänta!

Var ute på morgonpromenad igår nere vid havet, eller ja svårt att inte hitta hav här, i love, iaf så återupptäckte jag den här fina vindsurfingskylten nere vid Dalskär, kommmer ihåg när jag var liten då var det fullt med surfare där, vart e dom nu då undrar jag, give me!!!

Peace

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch då jag som räknade med dig på lördag.. jaja bättre lycka nästa helg :D

Men du e välkommen hem. står i dörren med en vissen blomma när du kommer ;)