29.4.07

i love my bike!!!

lördag förmiddag var denisa, ika, sebbe och jag på polisens hittegodsauktion i jakt på cyklar! och yeeeiiiiii vi fick oss varsin fin cykel, ika fixade buden åt oss det var jättespännande hahahaha!!!! och i alla iver lyckades vi förtränga labben... lördag eftermiddag spenderades alltså labbet i skolan med att fixa bilden på göran, två timmar senare cyklade jag hem på min fina cykel! lördag kväll började med förfest inne hos björn. han och stefans kompisar kom förbi och var lika högljudda som vanligt men man vänjer sig, bara man tar det lugnt och dricker mycket så går det bra hahaha! vi avancerade ut till common rooms och tjejerna skrämde väl livet ur stackarna som grillade när de började slänga mobiler i marken och stampa sönder den... fråga mig inte varför... när de andra skulle in till stan så gick jag upp till fjärde våningen, med stefans varningsord ringandes i huvudet hahhahaha, för att fortsätta förfesta med grant, humberto och sattu. de va skoj att va lite med dom faktiskt, sen gick vi in till stan och S2. lördag natt var gå hem från krogen, pitstop på mcdonalds, efterfest uppe på fjärde våningen och diskussioner om ronald mcdonald och en himla massa vin... söndag morgon inte så kul...

sååå idag har jag blivit trakasserad av grant på msn och så har björn och jag vart ute på cykeltur i borlänge och så käkat pizza inne i stan. i eftermiddags hade tjocksteffe och jag tråkigt så då gick vi till hemköp hahahahah, vad ska vi göra, jag vet inte, ska vi gå till hemköp? ja det gör vi... suck hahahahaha vi är så blåsta, verkligen att de inte finns ngt att göra när de roligaste man kan komma på är att gå till hemköp!

peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

Peace to you neighbour :D

Anonym sa...

jee jee..bikelibike!