17.4.07

kna by photos






alltså att få bilderna i bra ordning, eh inte lätt med smalt format på bloggen kan ja lova! men iaf så var jag ute och fotade lite idag fast bara det att solen gick i moln precis när jag gick ut på promenad, åååh typiskt! men här är iaf några av bilderna! efter minst en timmes promenad så hittade jag martin och hans kompis på trappan på torget så satt där och snackade ett tag och njöt av solen som kom fram igen precis lägligt till att min promenad var slut!

idag blev jag bjuden på lunch av chefens fru med, vi var på grevens och åt, såå gott!
sen körde jag ut en runda till BTH, Blekinge Tekniska Högskola, och hängde lite med Ivana och hennes uppsats-kompis. Sen hängde jag och Martin hemma hos Jerry och kollade på gamla Thailands-bilder från glansdagarna hahahaha!!!
Alltså jag längtar till i sommar, då ska jag jobba på JC här hemma och så ska vi vara ute på havet och åka wakeboard och bada och grilla!!! göra allt som är roligt, jag och mina pojkar!!! vi ska tillbaka till the old days, eller ja iaf lite=) det här är första sommaren på 2 år som typ hela gamla gänget kommer vara hemma, kommer bli fett som Jerry sa! Lisa kommer med hem, Lina och Stina med (i hope). Nu gäller det bara och hitta en lägenhet för dessa 3 månader, hos Jerry fick jag inte bo iaf hahahaha!!! Vad hände med det där om att jag kunde få bo med honom om han fick det han ville när han ville hahahahahh, eller ja... kanske bäst att jag bor själv ändå haha!

Men va fan, nu sitter jag IGEN och skriver massa skit som är totalt ointressant, shoot me!

Peace out!

2 kommentarer:

Tessan sa...

Fina kort, allt ser så sommar ut nu för tiden att jag blir alldeles förvirrad på om det är vår eller höst. (Alltså på riktigt, funderade faktiskt på det i säkert en halvminut förra veckan innan jag kom på att det var vår. skämsgubbe) Men jag fattar inte vad du babblade om teckensnittet, är ju samma teckensnitt som vanligt? Jaja, jag är ett mongo.

Anonym sa...

fina bilder Jay! :> ses emörra! hoppas du har det bra! Kraaaaaam // TS