3.11.08

bakiskalas

Tentafest/halloweenfest igår på kåren, var skitskoj faktiskt, över förväntan. Förfesten var med trevlig, först hos Fridén och dom på 6:an sen gick vi över till tvåan men där var det inte så mycket drag. Anna och Christofer hade de roligaste perukerna i alla fall haha värsta afrot. När vi kom hem inatt så gjorde vi en grandiosa pizza, som vi hade gått och pratat om hela vägen hem haha, men blev det någon pizza? Nej, det skedde en liten olycka och pizzan hamnade upp och ner på köksmattan... Så vi fick gå och lägga oss utan mat i magen, vi som sett fram så emot den, damn!

Idag var det inte lika roligt när klockan ringde klockan 9, upp och hoppa dags för seminarium i Kvalitet, suck och pust. Var inte så värst stabil på väg till skolan haha. Men allt gick bra och nu är det bara några grejer kvar sen är man äntligen klar med den kursen. Mitt mål den här veckan är att komma på vad jag ska göra för ex-jobb, eller jag får nog ha det som mitt mål den här månaden... Måste komma på nu, vill ju gärna vara på en byrå och göra det, men då gäller det ju att man har något att tillföra dem. Have to talk to some lärare om det tror jag.

Emelie kommer förmodligen till Bergkvara på lördag. Det ska bli så skönt att träffa mina vänner hemma, längtar!

peace

ps. du är sötast min älskling! ds.

Inga kommentarer: