17.11.08

the weekend

Måndag igen.
I lördags så var Björn och jag hemma hos Anna och Christofer och åt pasta och drack rödvin, mycket trevligt. Vi hade tänkt åka till Falun och gå ut, men sen när vi kände oss redo att åka så hade vi missat bussen och nästa buss gick inte förrens 00.20 eller nåt sånt, om vi bor i Dalarna, check. Lite senare skulle vi pröva lyckan på Flamongo, då var visst klockan halv 2 och de hade stängt insläppet... Vi traskade hem till oss och drack Baileys och Whiskey som en förefterfest till efterfesten hemma hos Bjömpa och Tjocksteffe. Där sjöngs det Känn ingen sorg för mig Göteborg ungefär 100 gånger om... Kvällen slutade runt 06 och nej jag var inte särskilt pigg i söndags... Men summan av kardemumman (?) en av de roligaste helgerna i Borlänge på länge!

I veckan ska det läsas böcker och tränas en hel del, kåren på torsdag, jobb på fredag.

peace

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan du! Visste inte riktigt vart jag skulle skriva till dej! jess, det är peter på t-shirten ;) hehe... Jag ska söka till ett universitet i melborne som heter RMIT. Så jag ska plugga till bachelor of fashion design. får se om jag kommer in men det är det jag vill och jag tror att jag har lite goda chanser. om jag inte kommer in ska jag sässonga igen sen söka en anna skola i sydney som börjar mars nästa år. Vad ska du göra sen?