1.11.08

vinter

Så var det vinter igen, mysigt såhär till en början i alla fall. Känns skönt att det lyser upp lite i det annars så gråa Borlänge.

I onsdags efter min sista tenta för den här perioden, såå skönt att ha det överstökat, så åkte Björn och jag till Falun. Shoppade lite och åt lunchbuffé på Kina-restaurangen, blev dock lite väl mycket friterat märkte vi när vi kom hem och mådde illa som svin. Varför äter man alltid för mycket när det är buffé det är ju inte så att man slänger ut en förmögenhet för lunchen.

Idag så köpte jag lite söta bebiskläder till lilla William, ska bli så kul och åka hem och träffa dem. Ska bli skönt att bara vara hemma hos mamma och pappa med och bara ta det lugnt. Lär väl bli ett besök på Ikea med, lite utav mammas och min hobby när jag är hemma haha. Så blir det självklart lunch på Biblioteket i Kalmar (buffé där med, då ska jag inte äta för mycket!) det är så sjukt gott och mysigt.

Ikväll ska det lagas kycklinggryta och laddas inför morgondagen, tentafest javisst!

peace


1 kommentar:

Anonym sa...

din jacka är faktiskt snygg! var den från cubus av alla ställen?