10.11.08

i love my frisör

Jag älskar min frisör Angelina, hon är så duktig och det är så skönt att sitta i hennes stol för man behöver aldrig oroa sig för någonting (till skillnad från i Falun eller Borlänge omg!). Färgen och klippningen blev skitbra, ser ut som, äh bara jävligt snygg!

Nu är det bara imorgon kvar sen åker jag tillbaka uppåt, ska bli såå skönt att komma hem till min älskling, dig saknar jag så jag spricker. Men hade vart bättre om det inte varit till Borlänge. Tänk när vi bor i Göteborg, har en fin tvåa i Haga/Linné eller Masthugget, då kommer vi leva livet =) Längtar!

Imorgon ska jag hem till Marina och hänga lite. Ta lite fler bilder på lilla Wille, han är så söt så man kan ju inte låta bli! Känner mig så omogen och liten när jag är där, haha, dom har liksom hus och barn, Björn och jag trängs i en etta och kan knappt ta hand om oss själva hahaha nä så illa är det inte. Deras kök och vardagsrum som är nyrenoverat är såååå sjukt snyggt, jag vill med ha ett superstort kök med köksö och matsalsbord för 6 pers... Aja någongång...


peace

1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar dig med