24.11.08

liiite störd du!

Alltså idag har jag provat alla mina outfits till jul- och nyårshelgen. Kan man göra ett klädbyte på nyår, kanske en ny klänning efter 12-slaget? Neeeej jag kan inte bestämma vilken klänning jag ska ha på mig, sexy or cute. Skorna är i alla fall grymma som fan! Och ja jag vet det är en månad kvar, men medans andra julpysslar o grejar inför jul så gör jag samma sak fast med kläder, skor och accessoarer and i love it jag skiter i julgardiner och tomtar (även fast det kan vara rätt mysigt, men särskilt snyggt, smaken är som baken) men om jag kommer vara snygg, eh check!

Idag bokar Lisa biljett till Göteborg över nyår oooh yes, lätt att vi kommer röja skiten ur göteborgarna! Juldagen är det girls night, ja vi har vårt eget bord på Nivå sen ja ungefär en månad tillbaka haha, gott!
4 veckor kvar, idag bokas tåg hem (den billigaste biljetten hem nu ligger på 630 och den dyraste ja den är uppe i 1400 nånting bäst o boka idag innan de stiger mer:S) Min MacBook är efter denna månad ännu längre bort, nya linser 1500, check, biljett hem 630 minst, check, dvs 4000 kvar tills den blir min, buhu...

peace

Inga kommentarer: