27.1.09

jobba!

På väg till jobbet nu om en stund, röda läppar, t-shirt med djur och svarta jeans från replay ;) Nä haha jag ser sjuk ut på bilderna, har jag feber eller?? Ja jag är numera en photo booth nörd, men det är ju kul så varför inte?! Alltså detta fenomen att jag bloggar tusen gånger på en dag beror på att de dagarna det blir så så är inte Björn hemma, dvs jag är uttråkad och behöver något onödigt att fördriva tiden med. Tur att jag ska jobba annars hade jag förmodligen blivit utslängd från blogspot för överbelastning av server eller nåt... Lee-jeansen jag har hemma behövs i en storlek mindre tror jag, ska gå lite tidigare så jag hinner prova dem, hmm kanske ska jag ha dem på lördag då det är GT-reunion och tacka-av-Göran-fest ja ja det återstår att se. Jag kom på att jag jobbar ju på lördag till klockan 17 och festen börjar 18, kul! Jag är hemma vid 17,30 och har då alltså typ 15 minuter på mig att fixa till mig, tur att det blir vin till maten i alla fall, så ser folk lite suddigt sen och då gör det inget! 


peace

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är lika söt som vanligt.
// Din hemliga beundrare