24.1.09

lördagstankar

Ikväll är jag ensam hemma, Björn är i Falun med skolan och ljussätter gruvan. Så jag får ha hemmakväll med mig själv, ska äta foccacia med mozarella och vitlök, gott!

Jobbat idag, jeans är fan det snyggaste som finns. Jag ska öppna en egen butik i Göteborg när jag har jobbat med design i några år och fått ihop lite cash (får satsa på en AD-tjänst och dra in 90 000 i månaden!). Butiken ska bli den coolaste av coolast, tänk Monki goes NK. Fy fan vad grymt det skulle kunna bli. Jeans jeans och jeans, såklart några t-shirts med och sen en satans massa accessoarer, högtalare utanför butiken så man blir lockad in och sen grym musik inne med men inte cp-högt som på weekday, man blir fan dum i huvudet av att vara där inne för länge, dom har speglar överallt så man går vilse typ och sen högre musik än på en rockkonsert, eh nej tack, men en cool butik har de i alla fall, men min kommer bli grymmare! Just det glömde jag säga att såklart ska de som jobbar hos mig vara satans snygga och smala och varje månad ska vi ha en catwalk i butiken där dom ska få visa våra nya jeans och annat nytt. Alltså de blir ju bara bättre och bättre det här. 

Nu mat.

peace

Inga kommentarer: