12.1.09

våren och kläder

Jag vet det är vinter fortfarande, MEN i butikerna är det vår. Jag vet precis hur jag vill se ut i vår. I början blir det jeans och skinnjacka och sjalar (måste köpa en rosa med typ tigermönster, det är grymt) och sneakers, när det sen blir lite varmare har jag spanat in en sjukt snygg jeansjacka på topshop som är ett måste. Vårkollektionen kan vara den bästa på hela året! Ja jag sitter och kollar på Asos, Hm, Nelly osv osv istället för att plugga... Har ingen inspiration till plugg idag men måste ändå göra något om jag ska hinna klart till söndag med allt. Snygg sjal från Asos på bilden, men lite för dyr (1,976:-) eller ja inte lite för dyr utan för jävla dyr, men snygg.

Nä nu ska jag ta en dusch och sedan analysera artiklar om samma sak i olika tidningar på webben, tjoho....


peace

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjo, cool bild du har nu vid rubriken och "uppers and downers" blir ju perfekt vid axeln, me like:) du borde ändra den oranga färgen till höger till någon nice färg också:)