27.1.09

new day

Borde ha tränat idag, men va så mysigt att ligga kvar och dra sig imorse och nu hinner jag inte för jag ska jobba om en stund. Men imorgon hoppas jag det blir box igen med Anna, måste ringa och kolla om hon kan. Torsdag spinning och fredag kanske body pump, får väl se. 
 Har betalat räkningarna idag, usch usch januari är verkligen den värsta månaden, tur att vi är två som delar i alla fall! Idag ringde det en dam från vårt bostadsbolag i Göteborg och det visade sig att vi fått den lägenheten som vi hade tackat nej till, Martin hade kryssat i fel ruta, men hon var trevlig i alla fall sa Björn, i motsatt till hennes andra kollegor som vi har träffat så det känns ju bra. Får se vart nästa lägenhet blir för någonstans, jag hoppas på Bagaregården, Björn på Guldheden. Fast jag blir glad bara vi flyttar från Kortedala och får närmare till stan! 

Dags att hoppa in i duschen, sen prova de nya jeansen (bra att man köper hem massa nytt när man precis rensat garderoben...aja vad ska jag säga...)

peace

Inga kommentarer: