22.5.09

dags att blondera

Nu är det verkligen på tiden att fixa till min utväxt. Eftersom jag är fattig nu så får jag göra det själv vilket jag inte har gjort sen jag var 14. Har alltså i 11 år slingat mig hos frisören, med undantag för en gång i Borlänge när jag med var fattig en månad, då hjälpte Sofia mig. Björn sa precis att han skulle låsa in sig i ett rum i fall det skulle gå åt helvete...
Jag tror det kommer gå bra, jag har ju en plan. Om det inte skulle bli bra så har jag 4 dagar på mig att fixa till det hos en frisör innan vi ska iväg på Björns kusins student, då skall jag träffa lite nya människor från hans släkt och då vill man ju vara fin! 

Okej så här ser det ut nu

Snacka om utväxt 4-5 centimeter ju! 
Okej nu ska jag göra det. Återkommer eventuellt med resultat...


peace

Inga kommentarer: