29.5.09

student

Mycket trevlig student igår. Först var vi på själva utsläppet eller vad man kallar det, så roligt att se alla glada studenter och stolta föräldrar! Jag hade valt lite fel skor kan man lugnt säga... jag hade mina heels på 11 cm på fötterna och utanför gymnasiet var det gräsplan, vilken succé! Där stod jag och sjönk längre och längre ner i gräset. Heelsen mår sådär bra efter det.

Sen åkte vi hem till Björns moster Eva-Lena i Torslanda, på Hisingen, där fick vi gott rosébubbel och lite snacks. Klockan 17 så började själva festen, då kom Matilda tillbaka från rundan på stan. Festen var i en liten mysig lokal nära deras hem. Såå god mat och dryck (champagne, vin och öl blev det för min del!) Var nog kvar till 23-tiden sen hade vi en lite mysig altanfest hemma hos Eva-Lena och Mats, mycket trevligt! Blev lite sent och när vi kom på att vi också skulle ta oss hem så gick sista bussen om 4 min, så det blev ingen hemfärd. De hade en säng över som vi somnade gott i! Mår sådär bra idag, satt på bussen och spårvagnen och mådde illa och såg förjävlig ut haha.

Bilden då... igår var en dag då jag inte kunde se normal ut på något kort blåsten gjorde inte saken bättre heller och inte gräsmattan heller, ser lätt ansträngd ut där jag står och försöker att inte sjunka så långt ner i gräset! 

peace

Inga kommentarer: