6.5.09

lite sugen


Är lite sugen på att spara ut mitt hår, eller ja jag har i alla fall inte råd att klippa mig den här månaden eller nästa heller för den delen... Och av någon konstig anledning så får alltid Göteborg mig att vilja ha längre hår, why?? Kanske för att det är sommar på väg och det är skönt att slippa hålla på med massa vax och hårspray, inte så att man tar med det till stranden, då är det lättare med lite längre hår som man bara man låta va. Det inbillar jag mig i alla fall sen har jag inte haft långt hår sedan första året på gymnasiet så vad kommer jag ihåg! När man har kort hår så tycker man alltid att håret växer så himla fort men nu inser jag att det kommer ta ett förbannat tag innan mitt hår blir lika långt som Craafords på bilden. Jag som liksom ville att det skulle bli så långt nu på en gång...



peace

Inga kommentarer: