22.5.09

trumvirvel....

And the result, taaadaaaa!

Okej ni skulle sett min min när jag såg mig själv i spegeln med blött hår, herre gud jag trodde jag skulle svimma, det här var färgen jag såg. Men jag blev inte sur. Jag var resonlig, jag tänkte det måste bli bättre när jag torkar det. Jag torkade det, visst det blev bättre men fan det var fortfarande lite gula toner. Tur att man har resurser hemma, i med lite toning från frissan som tar bort gult, lät det sitta i en kvart och sen blev det mycket bättre, om man inte lyfter på burret och kollar längst ner i botten, för där finns fortfarande lite av det här. Tror inte jag ger mig på det här själv igen, nästa gång blir det frisören, förhoppningsvis hemma i Karlskrona hos Angelina, där blir det alltid bra! 

Nu film och imorgon kommer Emelie och hälsar på och då blir det grillfest!

peace

ps. jag hoppas ni har era skärmar kalibrerade så ni ser rätt färg på håret haha ;)

2 kommentarer:

Denisa sa...

Det ser jättebra ut=) blev jättefint gumman=)

jay sa...

tack gumman!