7.5.09

mötet idag

Nu har jag fått rätsida på vad jag ska skriva om i mitt examens-arbete. Var på möte idag på Lindex, träffade Lars och Liv från Fuhre Design en timme innan och käkade lunch mycket trevligt, med på mötet sen var då marknadschefen Johan och hans kollega Lena (som förmodligen ska fungera som min handledare), Lars och Liv och så en kille som jobbar som AD på We Are Group, Jonas. Mycket trevliga och hjälpsamma människor. 
Så nu i helgen ska jag försöka formulera en frågeställning utav det vi kom fram till som skulle passa för mitt ex-jobb, sen ska jag försöka strukturera upp arbetet och bestämma vad jag vill få ut av det och på vilket sätt jag ska arbeta. Sen nästa vecka ska jag maila Lena så vi kan träffas så att jag kan presentera vad jag har kommit fram till under helgen. Ska bli så grymt kul det här! 

Ikväll åker vi ut till Brännö och stannar till på söndag. Kanske får lite extra fart på kreativiteten därute, bor ju mycket konstnärs och mediafolk där så det kanske smittar av sig vem vet. 


peace

1 kommentar:

ika sa...

Later bra Johny!