1.6.09

1 juni

Idag har det varit stekhett i Göteborg, redan runt 8 imorse när jag var ute på morgonpromenad så var det varmt och inte tala om hur varmt det var när vi gick till Willys mitt på dagen. När vi kom ut från Willys så kändes det precis som när man stiger av flygplanet när man åker utomlands. På eftermiddagen sprang vi Lärjeleden, 4,5 km backar upp och ner, trodde jag skulle spy när vi kom fram till slut...jag har inte varit något stort fan av att springa innan och är det inte egentligen nu heller, men när man sitter i soffan sen på kvällen och är så härligt trött så känns det rätt bra ändå! 

I veckan är det intervjuer till ex-jobbet som gäller och så ska jag börja skriva teorin med är det tänkt kan ju vara bra att komma igång med det också. 

Så den här månaden skall man fylla 25 alltså...

peace

Inga kommentarer: