18.6.09

ååååh nej

Vaknade imorse helt tung i huvudet och snuffsig. Inte bra alls, proppade i mig panodil och rinexin för bihålorna och hoppas det hjälper. Jag borde hälla i mig litervis med vatten också. Nu ska vi snart åka och handla midsommarmaten och ikväll ska vi slänga ut Björns röda soffa och bära upp min grå, det blir fint det.

Fick beröm idag med för det jag har gjort på Lindex, det var roligt att höra! Ska på möte igen på tisdag med min handledare Lena. Tills dess ska jag kolla runt hur andra företag jobbar med sina logotyper och försöka hinna sammanställa det. På måndag kommer ju mamma och pappa så Björn får underhålla dem medan jag är borta på mötet på tisdag.

Kollade på Factory Girl igår, Sienna Miller var grym som Edie Sedgwick. Vilket liv de levde, både tragiskt och säkert asroligt med i sina stunder. Ångrar att jag inte var på Andy Warhol utställningen i Stockholm förra året (var det förra året eller året innan hmm tiden går ju så fort ja ja...) men får hoppas att det kommer fler chanser. Nästa gång de sätter samman på det viset ska jag åka dit vart det än är i världen, vilka ska med? :)

peace

1 kommentar:

ika sa...

kolla me mig då.. me likey andy.
va fint med beröm, så duktig du johanna! pöss!