27.6.09

grillparteey

Jag gillar att ha folk hemma, idag när jag kom hem efter jobbet så satt det 5 grabbar och kollade på semifinalen i U21-EM i soffan, det är kanske inte alltid man vill ha det så men just idag kändes det så jäkla nice och komma hem till lite folk. Efter matchen så grillade vi och drack vin och öl och hade det så mysigt. Nu åkte killarna vidare in till stan, jag hade tänkt hänga med men sen kände jag att det var lika bra att stanna hemma, ska jobba imorgon och har jobbat idag så är allmänt trött. Men jag önskar att jag inte jobbade helger, hade jag inte jobbat imorgon hade jag såklart följt med ut, men hade jag gått ut nu hade jag bara kunnat tänka på jobbet imorgon, drygt. Men jag är mycket nöjd med kvällen ändå. Björns kompisar är så himla goa, alla på sitt eget vis!

Sen hur jag väl ska kunna somna är en annan fråga. Här sitter jag lite smålullig i soffan och utanför är det ett sju helvetes liv, svennebråk (fylla och sommar) blandat med bongotrummar. Det måste va typ 50 pers på någon fest här nedanför låter som fan. Jag ska gå ner med en käpp och banka på och säga till ungdomarna att jag försöker minsann sova här uppe, så det så! Nä men seriöst det får bli till att plugga in hörlurarna för det lär hålla på ett par timmar till, när blev man en sådan gnällkärring, jag är ju inte ens 25!
Ja visst nu börjar dom "burna" med bilarna också, vilken succé. Åååååå nej halal-musiken från kurdiska/serbiska/någonting föreningen är med på. Ingen kan i alla fall komma och säga till mig att jag lever segregerat!

peace

Inga kommentarer: