10.6.09

nyköping

Nu ska vi strax ge oss av mot Nyköping. Bo på hotell och sen köra hem igen, en liten roadtrip så. Fan vad sur jag blir, idag kom mina skattepengar och jag hatar att titta på belopp och sen veta att man inte kan spendera det, buhu. Jag ska betala till csn och till idiot borlänge energi (3000!!!) för misstag som DE har gjort, jävla bönder. De pengar som sen blir kvar ska jag ha och leva på i juli, ja alltså hyra och räkningar inga roliga grejer. Semester,vad är det?

Men Björn tror att vi kommer vinna drömvinsten på Lotto ikväll, 111 miljoner. Då blir jag glad.


peace

1 kommentar:

ika sa...

:) du är duktig johanna! Vad har borlänge energi lyckats med?
Jag blev ju glad över 300 euro, men sen hittade jag ett brev från banken där de vill ha 319 euro för ränta på mitt lån. Fuck!

HEJA LOTTO!