6.5.07

carro and j says lets go fuckin mental

vi gillar inte polacker och fransmän, helst inte fransmän dom kan gå o skjuta sig själva gärna mitt ute på locus baksida.

sen har carro badat i dammen, jag fotade, carro fotade, vi hällde medel i dammen så de skulle skumma men de gjorde det inte men carro druknade nästan hahahahhahahha.

sen har vi gått runda på locus o plockat på oss allt drickbart, men de enda vi hittade va en kung-öl....damn!!! hahah men de gör inget för vi har 2 liter vin här på mitt rum

nu pratar carro i tfn med ngn och jag skriver här är en bild när vi röker ost


det är roligt.

nu ska vi dricka mer vin och vänta på att grant humberto satu och riina ska komma tillbaka...

ps. carro har badat i dammen..ds

ps2. jag badade inte i dammen, jag hatar bara fransmän.ds

peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

LETS GO FUCKING MENTAL!!!!

Anonym sa...

Hahahaha helt underbart :D