29.5.07

karl-oskar jag tyar inte mer

det är för lätt att dra sitt kort, inte bra, borde vara ansträngade att dra sitt visa... myyycket shopping blev det med lisa i stockholm i helgen... det va det värt! mitt ena armband i love, billabong vill ni sponsra mig nu när jag skejtar hahahahaha! shopping var hela lördagen och hela söndagen... på lördagkvällen drog vi ut till lidingö på 25-årsfest med... fördrink a la smoothie-drink och jordgubbar doppade i vit chocklad mmm och sen maten herregud va gott det va, lisa och jag åt kanske mest av alla haha! sen kom de fram en kille till mig och säger följande: - jaha så du läser också till läkare eller? hahaahahahah jag lägger upp ett asgarv ser det ut som att jag ska bli läkare liksom??? jag svarar att nej du jag läser grafisk design skulle ja bli läkare hade nog mina patienter hellre dött. han skrattar lite sött och går.


taxiresan hem, lisa fäller den bästa kommentaren någonsin när vi kör förbi en brudklänningsbutik, - "åh där ska jag köpa min brudklänning, om man nu får gifta sig någon gång." hahhaha inte alls bitter...

östermalmstorg, vi missar tunnelbanan till ropsten med ja cirka 1 sek så då fick vi fota lite medans vi väntade på nästa.


peace

Inga kommentarer: