7.5.07

preview



ja alltså... det är viktigt att ha pet-flaskan med sig när man ska på utflykt... bra tänkt där med handfatet! På andra bilden är Carro dyngsur och dyngrak, ja just det hon badade i dammen och blev gravid med en döing hahahaha!!! Och ja kvällens höjdpunkt (???) eller vad säger du Björn, Carro och jag sjunger Spice Girls och är kanske mest lyckliga! Satan vad 3-4 timmar gick undan medans de andra va ute, sjuuukt! Mer bilder finns på Satus kamera, får dom förhoppningsvis imorgon, såg dom igår när vi va där och kollade matchen och oj oj oj hahahaha vi knäppte så många sjuka bilder alltså, det bästa är ett på Carro när hon är i dammen med rengöringsflaskan i högsta hugg och ser helt galen ut xD i die! Klockan 05,30 ungefär gick jag i däck... go efterfest med snussnortande, kareoke och för mycket alkhol tillgängligt... de tappraste, carro of course one of them, höll sig uppe till inte mindre än 09.00 på morgonen hahhahah!!! Carro förolämpar Grant hahah så han blir ledsen och kommer och väcker mig för att säga att jag borde gå och prata med Carro, mitt svar: nej för fan jag sover ju! sen går jag och lägger mig igen utan att stänga dörren hahahaahhaha grant stänger och går!

En annan komisk sak... idag började vår kurs i Falun... och slutade... nej det var ju kanske inte det vi trodde, de andra hade redan läst "förberedande" kurser i 3 perioder och det här var avslutningskursen för dom och ja då trillar vi in och ska vara med också hahhaha! Det bästa var ändå när Chris och jag skulle ta oss ut till Mediahuset, karta? javisst!

Om det har regnat idag? mhm!

peace

4 kommentarer:

Anonym sa...

fy satan alltså. en kväll i världsklass. som sagt, illamåendet håller i sig. fostret växer snabbare än ogräs.

vafan va grejen med kursen i falun alltså? knasigt.

Anonym sa...

hups!

Anonym sa...

nej jag var stört irriterad. men jag är redan mkt gladare =)

Anonym sa...

haha tacka fan för det.
johanna aka CJ