31.5.07

musica i love

ååååå jag är så dålig... idag skulle ja pluggat massa... ja jag har läst 17 sidor...

istället åt jag en låååång lunch på kupolen med tessan, björn och tjocksteffe... sen lite shopping med yeeeiiii... sen kom ika och amy hit på kaffe och så gick det några timmar till...

men när det ser ut så här så e man inte så sugen på att fortsätta läsa...
nu har jag dessutom suttit o lyssnat igenom lite gammal musik hahaha mycket viktigt så man inte glömmer bort gamla klassiker som fugees och grandmaster flash hahaha gott! men nu ska ja iaf läsa lite tror jag, sen blir det te/kaffe paus med b och ts.

peace

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm skall vi kunna det där :P

Tessan sa...

Vad köpte du? :S Märkte inte att du köpte nåt... skämsgubbe

Tessan sa...

Hahaha! Just ja, jag är ett mongo! skämsgubbe