2.5.07

utelåst

skulle bara gå ner och äta kvällsmat i björns kök sen när jag kom tillbaka kunde jag inte öppna min dörr... först trodde jag att jag hade gått till fel våning bara, lite vimsig sådär, men nej sen var det ju faktiskt mitt namn på dörren...shiiiit... nyckeln gick inte att vrida runt. ringde björn så kom han o försökte med, men icke sa nicke. såå ringde helt enkelt tunabyggen sos alarm eller vad de nu hette haha så dom skickade hit två väktare som inte heller fick upp dörren... hmm så dom i sin tur ringde en låssmed som kom och plockade isär hela låset och voilà im back in!
pust vilken kväll och tack björn för underhållningen medans vi väntade haha!

peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

hah drygt att va utelåst god damn it!

Anonym sa...

shit pommfritt asså.. imorrn gäller d! kram