20.5.07

utgång i falun

alltså varför har vi inte gått ut i falun tidigare??? hur mycket bättre som helst än borlänge, skitskoj helt enkelt! först var det förfest hemma hos tobbe - som har världens coolaste balkong, inte liten - massa skoj folk och massa dricka. sen var vi på harrys, dansade mest hela tiden haha var en vända på toa med men resten av stället glömde vi liksom bort att ta en titt på! buss tillbaka till borlänge vid 01,30, vad de nu är för konstig tid att ha buss på när ställena stänger 02, ja iaf så fick jag koskenkorva på bussen av ngn kille framför haha sen fylleringde jag alla mina söta kompisar hemma, förlåt haha, jerry la på på mig när jag inte var i karlskrona haha och jag sa till martin att jag sett en kille som såg ut som honom och att jag skulle gifta mig med den killen hahaha! o just det hahahaha jag gick in i en lyktstolpe med ju hahahahah hur fan lyckades jag med det??? hahahaha

mcdonalds of course - mcfeast junior i love - pratade med en spanjack om hans hundar som vi skulle döda, eller bara den ena skulle vi döda, den han hatade haha. sen efterfest hemma hos karim då kom björn på att han hade glömt sina nycklar hos tobbe i falun hahahahahahaha

sen efterfest på locus - mycket blev det... först en jävla massa öl som helmut tagit med från tyskland, när ölen var slut hämtade JP en flaska vodka som vi klunkade i oss, när den var slut hämtade dennis en flaska ouzo , javisst den gick ner den med! herregud fattar inte hur jag kunde dricka så mycket haha och carro var inte ens med! klockan 10 imorse gick jag och la mig... javisst jag drack i 14 timmar...eh...


peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johanna jag är stolt.Stolt över att du drack så mkt utan min hjälp =D
du är som min lilla fågelunge som precis är utflugen från boet. sniff sniff.
kommer hem idag, farewell sthlm sniff

Anonym sa...

naww, va sött med ozzy på locus. han skulle vara jätterädd o sitta o en hörna o darra o pipa lite. OZZY! det är kärlek när den är som bäst. jag älskar honom! <3 <3 <3 <3